کلایمر_پرتابل برای دسترسی نفرات به نمای ساختمان جهت انجام کارهای نماکاری سیمانکاری نماشویی و… طراحی شده است که به دلیل مدولار بودن و قابلیت های خاصی که دارد، دارای کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت ساختمان است و عمدتا جایگزین_داربست مورد استفاده قرار می گیرد.

در کاربردهای خاص مانند نصب ایزوگام و یا نصب تابلو  و دیگر کاربری های خاص، مخاطب صلاح می داند تا از کابین های کوچکتر با حجم و ظرفیت مناسب استفاده نماید.

در این مواقع، پیشنهاد ما حرکت کلایمر با کابین تک نفره است که از ویژگی های خاصی برخوردار است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- حجم و ابعاد کوچکتر، ابعاد کلایمر_تکنفره در حدود 100 * 60 cm سانتیمتر است و یک سازه پشت بام نیاز دارد. لذا جابجایی و حمل و نصب آن در مقایسه با کلایمر_پرتابل و مدولار راحتتر است

2- ظرفیت خالص در حدود 600 کیلوگرم.کلایمر با کابین تک نفره دارای یک وینچ کشنده است و ظرفیت در حدود 600 کیلوگرم را تامین می کند که با کسر وزن کابین و ملحقات در حدود 400 کیلوگرم ظرفیت خالص خواهد بود که برای استفاده دو نفر با تجهیزات همراه مناسب است.

3- قیمت مناسبتر. با تئجه به اینکه کابین های کلایمر تک نفره دارای یک موتور و یک سازه پشت بام است، قیمت آنها پایین تر کلایمر_پرتابل است.

محدودیت های حرکت کلایمر با کابین تک نفره:

1- کابین کوچکتر و در نتیجه دسترسی محدود به نما. با توجه به اینکه عرض کابین کلایمر_تکنفره در حدود 100 سانتی متر است، لذا عرض نما در این محدوده را تامین می کند.

2- ظرفیت کمتر و در حدود 350 کیلوگرم

نتیجه گیری: کلایمر با کابین تک نفره برای کاربرهای خاص طراحی می شود که کاربرد آن توسط مشتری و یا پروژه تعریف شده است و لذا عمومیت مصرف مثل کلایمر_پرتابل ندارد.

شرکت آلتای_توسعه با سابقه 15 سال خود در طراحی و ساخت و واردات انواع کلایمر ، آماده ارائه مشاوره به مشتریان عزیز است

جدیدترین مقالات
کلایمر آلتای
طراحی انوع کلایمر ، کلایمر منوریل| بالابر| آسانسور کارگاهی
کلایمر | آلتای توسعه
آدرس ما:

تهران | فردوس شرق | انتهای خ ابراهیمی| پژوهشکده سوانح طبیعی | واحد11

شماره تماس ما:

021-66123616 09120883616

ایمیل ما:

altay.climber@gmail.com