سقوط_از_ارتفاع و پیشگیری با استفاده از کلایمر

کلایمر استاندارد و کاهش حوادث سقوط از ارتفاع

طبق گزارشات پزشک قانونی و نیز مرکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت وابسته به وزارت کار و رفاه اجتماعی، از میان کل حوادث کار که در ایران رخ می‌دهد و منجر به فوت کارگران می‌شود. حدود 45 درصد آن مربوط به حوادث سقوط از ارتفاع است که در این میان صنعت ساختمان بیشترین تعداد فوتی را به خود اختصاص داده است.

آمار فوق در حدود 5درصد از مرگ های حاصل از کار است.  در صنعت ساختمان سقوط از داربست نیز بیشترین تلفات سقوط_از_ارتفاع را تشکیل می دهد. سقوط کلایمر بسیار نادر بوده و تنها در شرایطی می تواند باشد که از دستگاه غیر استاندارد استفاده گردد.

 

سقوط کلایمر
سقوط_از_ارتفاع در کلایمر به ندرت می تواند اتفاق بیوفتد و آنهم در شرایطی است که از دستگاه غیراستاندارد استفاده گردد

 در سالهای اخیر در بسیاری از پروژه های ساختمانی از سیستم کلایمر_پرتابل و دیگر مدل کلایمر به جای داربست بهره برده می شود. این امر باعث کاهش تلفات انسانی شده است. امید است با گسترش کاربرد کلایمر_استاندارد به جای داربست شاهد کاهش حوادث تلخ در پروژه ها باشیم.

این استقبال کاربران برای استفاده از کلایمر می تواند مخاطراتی هم داشته باشد که کارفرمایان محترم بایستی به آن بسیار توجه داشته باشند

از مهمترین اصل هایی که در موقع تهیه کلایمر بایستی توجه کافی داشته باشید، تهیه دستگاه استاندارد و ایمن است. متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل استقبال زیاد کارفرماها به استفاده از کلایمر، تعدادی اقدام به ساخت و ارائه کلایمر می نمایند. متاسفانه به دلایل سودجویانه و دیدگاه های بلند مدت که هست، برای کاهش هزینه، از متریال بی کیفیت و ساخت غیر اصولی استفاده کرده  و محصول  غیر استاندارد و عمدتا ناایمن ارائه می نمایند که میتواند مخاطرات و عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

لذا از کلیه خریداران محترم تقاضامند است در موقع تهیه کلایمر به اعتبار شرکت و اعتبار و اصالت کالا توجه بسیار جدی داشته باشند.


کارشناسان شرکت آلتای برای ارائه مشاوره های تخصصی و راهنمایی برای تهیه محصول استاندارد و ایمن در کنار شما مشتریان عزیز بوده و خواهند بود.

 

جدیدترین مقالات
کلایمر آلتای
طراحی انوع کلایمر ، کلایمر منوریل| بالابر| آسانسور کارگاهی
کلایمر | آلتای توسعه
آدرس ما:

تهران | فردوس شرق | انتهای خ ابراهیمی| پژوهشکده سوانح طبیعی | واحد11

شماره تماس ما:

021-66123616 09120883616

ایمیل ما:

altay.climber@gmail.com