آلتای کلایمر

آلتای کلایمر با سابقه بیش از دو دهه فعالیت در طراحی، مشاوره و تامین انواع کلایمر از برندهای معتبر بین المللی، آمادگی خود را برای بررسی پروژه ها و ارائه مشاوره و طراحی کلایمر نسبت به نیاز مشتری اعلام می دارد.
01

مشتریان وفادار 

محصولات کلایمر آلتای بیش از دو دهه در پروژه های ساختمانی در حال استفاده است. افتخار آلتای این است که در  توانسته است رضایت مشتران را داشته باشد.تاکنون بیش از 220 پروژه از انواع کلایمر اجرا شده است.
02

کیفیت اولویت ما

هدف آلتای طراحی و مهندسی و تامین انوع  کلایمرو اجرای تخصصی کلایمر منوریل بوده تا با بهر گیری از متخصصین خود بهترین بسته پیشنهادی را به لحاظ کیفی و اقتصادی به مشتریان ارائه دهد.
03

طراحی و مهندسی

آلتای با بهره گیری از تیم مهندسی و زیرساخت های مراکز تحقیقاتی و فناور، سازه های کلایمر، قبل اجرا مدلسازی، بارگذاری استاتکی و دینامکی بر اساس ضریبی ایمنی3 شده و پس از اجرا اریبای می شوند.
04

گارانتی و پشتیبانی

آلتای با بهره گیری از چند تیم متخصص و آموزش دیده در اسرع وقت در محل پروژه مشتری، خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می نماید.بازدید های دوره ای کلایمر بر اساس استانداردهای بین المللی 
اهداف ما

درباره اهداف ما 

هدف ما بهبود مستمر، ارتقا کیفیت و تکنولوژی، ارائه قیمت مناسب، خدمات سریع و کسب رضایت مندی مشتری محترم است. کلیه محصولات و کلایمرهای  ارائه شده توسط این شرکت استانداردهای بین المللی از جمله استانداردهای  EN 1808،  CE، SGS را دریافت نموده و در سطح محصولات کلاس A بین المللی قرار دارند.

آلتای کلایمر در نمایشگاه صنعت ساختمان

برندهایی که به ما اعتماد کردند

دریافت نمایندگی

شرکت آلتای در صدد است  تا از بین شرکتهای فعال در  بخش تامین ماشین آلات ساختمانی، نماینده فعال جهت فروش و پشتیبانی محصولات در شهرستانها  انتخاب کند.
شرکتها و افراد واحد شرایط و متقاضی می‌توانند درخواست خود را به ادرس پست الکترونیکی شرکت ارسال و یا از بخش ارسال رزومه اقدام فرمایند. همچنین  امکان مراجعه حضوری به دفتر مرکزی و تکمیل فرمهای لازم میسر است.