خرید کلایمر و موارد مهم آن

.خرید_کلایمر و موارد مهم در بررسی آن
1- اعتبار و سوابق اجرایی فروشندگان.

در صنعت کلایمر در حال حاضر فروشندگان و شرکتهای متفاوتی در حال فعالیت می باشند. سوابق اجرایی یک شرکت یا فروشنده، نشان دهنده قدرت اجرایی و کیفیت و رضایت مشتریان آن مجموعه می باشد. لذا سوابق اجرایی و قدرت اجرایی شرکت فروشنده کلایمر به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد.


2- برند و هویت شرکت تولید کننده محصول

خرید_کلایمر،  برند تولید کننده و کشور سازنده به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. متاسفانه در حال حاضر خیلی از فروشندگان محصولات خود را با برندهای غیر تبلیغ می نمایند.  این امر می تواند لطمه سنگینی به مشتریان وارد کند. همه محصولات تولیدی کارخانه های معتبر تولید کننده دارای کد رهگیری و شماره سریال می باشند. که صحت آن بایستی استعلام گردد. خرید از محصول کارخانه تولید کننده که دارای استانداردهای بین المللی می باشد، می تواند بسیار مهم باشد زیرا مشتری علاوه بر اعتماد کامل نسبت به خرید خود و خرید با قیمت مناسبتر دریافت خدمات پس از فروش راحتتر و سریعتر خواهد بود.


3- تضامین شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی برای کلایمرها.

خرید_کلایمر خدمات پس از فروش و گارانتی در کلایمرها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. زیرا وینچ کلایمرها دارای تعدادی قطعات مصرفی می باشد که نیاز به تعویض در دوره های زمانی مشخص دارد. بسیاری از تولید کنندگان مطرح برای اعتماد مشتریان با شرکت های بیمه قرارداد می بندند و شرکت های بیمه پس از تائید صلاحیت تولید کنندگان، محصولات تولیدی آنها را در دو حالت تضمین می نماید. بیمه مسئولیت کاربران استفاده از کلایمر. در این حالت بیمه ، نفرات استفاده کننده از کلایمرها را تحت پوشش قرار می دهد. لذا بررسی این مهم قبل خرید کلایمر نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.


4- محصولات دارای استانداردهای بین المللی .

خرید_کلایمر رعایت استاندارد در کلایمر  یا بالابرنما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و فروشنده و یا تولید کننده بایستی استانداردهای مذکور را رعایت کند. هویت و اعتبار استاندارد محصول با محصول فعلی مطابقت داده شود.

بر اساس استانداردهای بین المللی، هر محصول کلایمر  بایستی توسط دستگاه های خاص که توسط شرکت های بازرسی بین المللی کالیبره می گردد. تست و عملکرد سیستم های ایمنی آنها تایید گردد و سپس گواهی استاندارد و QC برای هر ست کلایمر (بالابرنما) صادر می گردد.  استانداردهای فوق در داخل کشور تدوین نشده است.  لذا هیچ کدام از دستگاه های  مونتاژ  داخل کشور دارای استاندارد نمی باشند. عدم وجود استاندارد یعنی عدم کنترل ایمنی با معیارهای تعریف شده بین المللی و عدم اطمینان از صحت ایمنی دستگاه که می تواند عواقب جبران ناپذیر جانی در پی داشته باشد.
از الزامات ایمنی مهم در وینچ کلایمر، استفاده از ترمز گریز از مرکز یا حساس به سرعت، ترمز مگنتی است.


5- سعی نمایید تا محصولات را به صورت فیزکی در محل پروژه های اجرا شده یا انبار شرکت بازدید کنید. بازدید و بررسی و مقایسه دستگاه از نزدیک می تواند در مقایسه کیفی محصولات و انتخاب درست تاثیر گذار باشد.


لذا امید است با رعایت نکات اشاره شده، خریداران کلایمر با دید باز و با اعتماد نسبت به خرید اقدام نمایند. از خرید از شرکت ها و فروشندگان نامعتبر به جد خودداری نمایند تا نسبت به محصول خریداری شده اعتماد کرده و بتوانند خدمات پس از فروش منظم دریافت نمایند.

واحد تحقیق و توسعه- شرکت آلتای توسعه
chera-pardis2
جدیدترین مقالات
کلایمر آلتای
طراحی انوع کلایمر ، کلایمر منوریل| بالابر| آسانسور کارگاهی
کلایمر | آلتای توسعه
آدرس ما:

تهران | فردوس شرق | انتهای خ ابراهیمی| پژوهشکده سوانح طبیعی | واحد11

شماره تماس ما:

021-66123616 09120883616

ایمیل ما:

altay.climber@gmail.com