کلایمر_پرتابل_برقی و لزوم اورحال استاندارد

کلایمر_پرتابل_برقی در سالهای اخیر استفاده در بسیاری از پروژه های ساختمانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

در سالهای اخیر استفاده از کلایمر به دلایل زیر حایز اهمیت است. 1- توجیه اقتصادی 2-ایمنی بالا 3- سرعت بالای اجر 4- امکان جابجایی و…



در موقع خرید کلایمر کارکرده بایستی به موارد مختلف توجه کافی شود. در حاضر به دلیل قیمت پایین کلایمر کارکده، خرید و فروش این دستگاه ها جایگاه خوبی پیدا کرده است. با توجه به اهمیت موضوع در موقع خرید دستگاه کارکرده بایستی به موارد مهم ایمنی توجه کافی شود.

لزوم سرویس اصولی

کلایمر به دلیل ایمنی آن و استفاده از ترمزهای مختلف اضطراری و قطعات استهلاکی مهم است.

جهت استفاده کلایمر_کارکرده نیاز است تا سرویس و تعمیر دستگاه بدقت و مابق استاندارد انجام پذیرد در بسیاری از موارد اورحال اصولی نیاز به هزینه بالا و تعویض بخش هایی از دستگاه است که قیمت های بالایی دارند.

برای مثال یکی از بخش های مصرفی کلایمر که پس از طی مدت زمان مشخص بایستی تعویض گردد، سیم بکسل های اصلی و ایمنی است و یا تعویض ترمزهای اضطراری و کابل برق اصلی دستگاه است.

در خیلی از موارد تعویض این بخش از کلایمر ها، دارای هزینه زیادی است ولی برای استفاده مجدد لازم و ضروری است که بخش های مصرفی مانند سیم بکسل ها و کابل برق تعویض گردد.

متاسفانه شاهد آن هستیم که دستگاه های فوق بدون هیچ گونه اورحال درست و بدون تعویض قطعات استهلاکی، خرید و فروش می گردد. در مواردی خرید و فروشهای فوق توسط افراد غیر متخصص و سودجو انجام می پذیرد.

به دلیل قیمت پایین ((که دلیل اصلی آن همچنان که اشاره گردید عدم تعویض بخش های استهلاکی دستگاه است )) مورد استقبال کارفرماها و خریدارهای شخصی می شود. تاکید می گردد که عدم اورحال صحیح و یا عدم تعویض قطعات استهلاکی می تواند عواقب جبران ناپذیری را داشته باشد.

لذا اکیدا توصیه می گردد که موقع تهیه کلایمر کارکرده توجه  فرمایید اورحال دستگاه توسط شرکت معتبر کلایمر و توسط افراد متخصص انجام پذیرفته شود.

 

کلایمر_پرتابل_برقی
کلایمر_پرتابل_برقی
جدیدترین مقالات
کلایمر آلتای
طراحی انوع کلایمر ، کلایمر منوریل| بالابر| آسانسور کارگاهی
کلایمر | آلتای توسعه
آدرس ما:

تهران | فردوس شرق | انتهای خ ابراهیمی| پژوهشکده سوانح طبیعی | واحد11

شماره تماس ما:

021-66123616 09120883616

ایمیل ما:

altay.climber@gmail.com